Czy szukasz oszczędności w swoich procesach?
Czy czas realizacji ma znaczenie?
Czy chciałbyś dowiedzieć się jak zautomatyzować proces Purchase to Pay(P2P)?
29 października – czwartek – godzina 9:00 do 11:30
Lokalizacja: Business Link Astoria, ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa
Dzień(s)
:
Godzina(y)
:
Minut(y)
:
Sekund(y)
Jeżeli nie są Ci obce takie wyzwania jak poszukiwanie numerów zamówień dla faktur kosztowych, weryfikacji numerów kont kontrahentów i radzenie sobie z sytuacją gdy faktura nie odpowiada zamówieniu w systemie, to chętnie podzielimy się wiedzą jak w tych i innych kwestiach w procesie zakupowym poradzili sobie nasi Klienci.
Proces Purchase to Pay (P2P) występuje w każdym przedsiębiorstwie i ma wiele etapów, w ramach których, wykonujemy takie czynności jak przeklikiwanie danych, weryfikację informacji i podążanie ścieżką procedury akceptacyjnej.
A przecież w procesie zakupowym tak często kluczowy jest czas, precyzja i wiedza ekspercka. Jak zatem doprowadzić do sytuacji, w której możemy więcej czasu i energii poświęcić na rzeczy ważne w procesie zakupowym?
O tym jak możemy zautomatyzować proces P2P, od czego w nim zacząć i jak efektywnie ułożyć sobie współpracę z robotami opowiemy na naszym najbliższym śniadaniu.
Obiecujemy sporo przykładów i liczymy na ożywioną dyskusję i wymianę doświadczeń.
Agenda
Rejestracja gości i poranna kawa
Rozpoczęcie spotkania i krótkie powitanie
Główna prezentacja, w której opowiemy:
- jak proces P2P widzą ludzie i roboty
- gdzie automatyzacja sprawdza się najlepiej w procesie P2P
- o przykładach czynności zautomatyzowanych
- o efekty i doświadczeniach z wdrożeń
Dyskusja i czas na wymianę doświadczeń przy drugim śniadaniu
Zakończenie
Prelegenci

Krzysztof Kuczkowski
Senior RPA Developer / Consultant / Team Leader
Konrad
Jakubiec
Business Development DirectorDlaczego nie powinno Cię zabraknąć:
ponieważ dzielimy się naszym unikatowym doświadczeniem z realnych wdrożeń
ponieważ gwarantujemy wymianę cennych doświadczeń
bo zapewniamy miłą i otwarta atmosferę sprzyjającą otwartym dyskusjom
ponieważ zapraszamy na smaczne śniadanie w niebanalnej, wygodnej i nowoczesnej przestrzeni w samym sercu Warszawy
żeby nie przegapić szansy spotkania w gronie praktyków, specjalistów i doświadczonych managerów z obszarów: finansów, księgowości, operacji i logistyki
dlatego, że to kontynuacja cyklu, w którym dzielimy się doświadczeniami w praktycznej i efektywnej automatyzacji procesów biurowych
Business Link Astoria, ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa
Środki ostrożności podczas spotkania
Jako organizatorzy wydarzenia pragniemy Państwa zapewnić, że dbamy o reżim sanitarny i zapewniamy jednorazowe środki ochrony osobistej: maseczki, rękawiczki oraz płyny dezynfekujące.
W naszej lokalizacji dbamy o odpowiednią ilość miejsca, aby możliwym było przestrzeganie zaleconych odległości pomiędzy obecnymi osobami.
W związku wytycznymi dla organizatorów imprez w trakcie epidemii wirusa SARS-CoV-2 w Polsce, wydanych przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Ministerstwo Rozwoju oraz Głównego Inspektora Sanitarnego, będziemy Państwa prosić o wypełnienie oświadczenia.
Zarejestruj się

Kontakt
Jeśli masz jakiekolwiek pytania
dotyczące naszego spotkania,
zapraszamy do kontaktu z organizatorem
Aleksandra Niwińska
Specjalista ds. Marketingu
aleksandra.niwinska@mindboxgroup.com
tel. 798 916 294