Digitalizacja i automatyzacja w procesie Purchase to Pay – ułóż sobie współpracę z robotem

Czy szukasz oszczędności w swoich procesach?
Czy czas realizacji ma znaczenie?
Czy chciałbyś dowiedzieć się jak zautomatyzować proces Purchase to Pay(P2P)?

29 października – czwartek – godzina 9:00 do 11:30

Lokalizacja: Business Link Astoria, ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Jeżeli nie są Ci obce takie wyzwania jak poszukiwanie numerów zamówień dla faktur kosztowych, weryfikacji numerów kont kontrahentów i radzenie sobie z sytuacją gdy faktura nie odpowiada zamówieniu w systemie, to chętnie podzielimy się wiedzą jak w tych i innych kwestiach w procesie zakupowym poradzili sobie nasi Klienci.

Proces Purchase to Pay (P2P) występuje w każdym przedsiębiorstwie i ma wiele etapów, w ramach których, wykonujemy takie czynności jak przeklikiwanie danych, weryfikację informacji i podążanie ścieżką procedury akceptacyjnej.

A przecież w procesie zakupowym tak często kluczowy jest czas, precyzja i wiedza ekspercka. Jak zatem doprowadzić do sytuacji, w której możemy więcej czasu i energii poświęcić na rzeczy ważne w procesie zakupowym?

O tym jak możemy zautomatyzować proces P2P, od czego w nim zacząć i jak efektywnie ułożyć sobie współpracę z robotami opowiemy na naszym najbliższym śniadaniu.

Obiecujemy sporo przykładów i liczymy na ożywioną dyskusję i wymianę doświadczeń.

Agenda

9:00

Rejestracja gości i poranna kawa

9:30

Rozpoczęcie spotkania i krótkie powitanie

9:35

Główna prezentacja, w której opowiemy:

  • jak proces P2P widzą ludzie i roboty
  • gdzie automatyzacja sprawdza się najlepiej w procesie P2P
  • o przykładach czynności zautomatyzowanych
  • o efekty i doświadczeniach z wdrożeń
10:35

Dyskusja i czas na wymianę doświadczeń przy drugim śniadaniu

11:30

Zakończenie

Prelegenci

Krzysztof Kuczkowski

Senior RPA Developer / Consultant / Team Leader

Konrad
Jakubiec

Business Development Director

Dlaczego nie powinno Cię zabraknąć:

ponieważ dzielimy się naszym unikatowym doświadczeniem z realnych wdrożeń

ponieważ gwarantujemy wymianę cennych doświadczeń

bo zapewniamy miłą i otwarta atmosferę sprzyjającą otwartym dyskusjom

ponieważ zapraszamy na smaczne śniadanie w niebanalnej, wygodnej i nowoczesnej przestrzeni w samym sercu Warszawy

żeby nie przegapić szansy spotkania w gronie praktyków, specjalistów i doświadczonych managerów z obszarów: finansów, księgowości, operacji i logistyki

dlatego, że to kontynuacja cyklu, w którym dzielimy się doświadczeniami w praktycznej i efektywnej automatyzacji procesów biurowych

Business Link Astoria, ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa

Środki ostrożności podczas spotkania

Jako organizatorzy wydarzenia pragniemy Państwa zapewnić, że dbamy o reżim sanitarny i zapewniamy jednorazowe środki ochrony osobistej: maseczki, rękawiczki oraz płyny dezynfekujące.
W naszej lokalizacji dbamy o odpowiednią ilość miejsca, aby możliwym było przestrzeganie zaleconych odległości pomiędzy obecnymi osobami.
W związku wytycznymi dla organizatorów imprez w trakcie epidemii wirusa SARS-CoV-2 w Polsce, wydanych przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Ministerstwo Rozwoju oraz Głównego Inspektora Sanitarnego, będziemy Państwa prosić o wypełnienie oświadczenia.

Zarejestruj się


Kontakt

Jeśli masz jakiekolwiek pytania
dotyczące naszego spotkania,
zapraszamy do kontaktu z organizatorem

Aleksandra Niwińska

Specjalista ds. Marketingu
aleksandra.niwinska@mindboxgroup.com
tel. 798 916 294